کد مطلب:234105 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:117

دعای آن حضرت در زیارت امام کاظم و سائر ائمه
از علی بن حسان روایت شده كه گفت: از امام رضا (علیه السلام) از زیارت قبر امام كاظم (علیه السلام) سؤال كردم، فرمود: در مساجد اطراف آن حضرت نماز بگذارید، ودر تمامی مواضع می توان چنین زیارت نمود:

سلام بر اولیاء الهی وبرگزیدگانش، سلام بر امینان الهی ودوستانش، سلام بر یاران الهی وجانشینانش، سلام بر جایگاههای معرفت الهی، سلام بر مكانهای ذكر الهی، سلام بر ظاهر سازان امر ونهی الهی. سلام بر خوانندگان بسوی خدا، سلام بر باقی ماندگان در رضایت خدا، سلام بر آزموده شدگان در طاعت خدا، سلام بر رهنمایان بسوی خدا. سلام بر كسانی كه هر كه آنان را دوست بدارد خداوند را دوست داشته، و هر كه با آنان دشمنی كند با خدا دشمنی نموده، و هر كه ایشان را بشناسد خداوند را شناخته است، و هر كه نسبت به ایشان جاهل باشد خداوند را نشناخته است، و هر كه به آنان چنگ زند به خداوند چنگ زده است، و هر كه از آنان جدا باشد از خداوند كناره گرفته است. خداوند را گواه می گیرم كه من دوست دوستان شما ودشمن دشمنان شما می باشم، به آشكار ونهانتان مؤمن، وهمه این امور را به شما واگذار می كنم، خداوند دشمن خاندان پیامبر از جن وانس از اولین وآخرین را از رحمت خود دور دارد، وازایشان نزد خدا بیزاری می جویم، ودرود خدا بر محمد وخاندان پاكش باد.

این در تمام زیارات مجزی می باشد وبر محمد وخاندانش بسیار درود فرست ویك بیك آنان را نام ببر، واز دشمنانشان بیزاری بجو، وبرای خود وزنان ومردان مؤمن هر دعائی را كه می خواهی انتخاب كن.